HomePortalFAQSearchRegisterMemberlistLog in

Share | 
 

 Epic Manager

Go down 
AuthorMessage
DéåtH
ultra kill


Number of posts : 300
Age : 30
Location : Holland/Netherlands
Registration date : 2009-08-16

PostSubject: Epic Manager   Sat 28 Aug 2010, 21:19

Post om here girls !



Back to top Go down
xae
Administrator
Administrator


Number of posts : 103
Age : 27
Registration date : 2010-05-03

PostSubject: Re: Epic Manager   Sat 28 Aug 2010, 21:31

K first of Dortmund



and Real Mallorca



the youth Smile

Back to top Go down
xae
Administrator
Administrator


Number of posts : 103
Age : 27
Registration date : 2010-05-03

PostSubject: Re: Epic Manager   Sat 28 Aug 2010, 21:52

rofl death you didnt really work on your teams Very Happy

you got a looooot of players but no quality Razz

and lol look your "gemiddeld salaris" 36 players and just £ 22,588

me 27 and £ 41.564

im getting some lineup problems sometimes though, but works xD





Back to top Go down
DéåtH
ultra kill


Number of posts : 300
Age : 30
Location : Holland/Netherlands
Registration date : 2009-08-16

PostSubject: Re: Epic Manager   Sat 28 Aug 2010, 22:52

xae wrote:
rofl death you didnt really work on your teams Very Happy

you got a looooot of players but no quality Razz

and lol look your "gemiddeld salaris" 36 players and just £ 22,588

me 27 and £ 41.564

im getting some lineup problems sometimes though, but works xD






Thats why I got alot of players Smile they're my backup so when my best players are tired I put in my shit players in there so I can beat the other team or maybe draw them Very Happy But still though I couldn't manage to sell them all because nobody buys them shit players ALOT are still on Transfer List xD
Back to top Go down
xae
Administrator
Administrator


Number of posts : 103
Age : 27
Registration date : 2010-05-03

PostSubject: Re: Epic Manager   Sun 29 Aug 2010, 00:49

yeah lol who doesnt know that prob Razz
Back to top Go down
Pande
multi kill
avatar

Number of posts : 56
Registration date : 2010-08-09

PostSubject: Re: Epic Manager   Sun 29 Aug 2010, 11:15

Can anyone explain WTF this is?
Back to top Go down
raaaaawr
multi kill


Number of posts : 62
Registration date : 2010-07-15

PostSubject: Re: Epic Manager   Sun 29 Aug 2010, 11:21

ehm? I don't really understand this either ~.~!
Back to top Go down
Tråqùëùr
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 915
Age : 83
Registration date : 2006-12-20

PostSubject: Re: Epic Manager   Sun 29 Aug 2010, 12:21

that's the interface (? Razz) of their game Razz where they see the caractéristics of their teams Razz

and xae wow a lot of french and deutsch Razz

_________________

Your envy is xae's recognition, Your hate is xae's victory.
Back to top Go down
xae
Administrator
Administrator


Number of posts : 103
Age : 27
Registration date : 2010-05-03

PostSubject: Re: Epic Manager   Sun 29 Aug 2010, 13:29

Tråqùëùr wrote:
that's the interface (? Razz) of their game Razz where they see the caractéristics of their teams Razz

+1 yee Traq <3 thats it Very Happy

what you see is the player name, playing position, age, rating, moral, value.

its just a manager game for football (soccer) where you have to line a team up, tactics and buy/sell players etc, check finances etc etc :p
and they play matches like in leagues.
Back to top Go down
<DARK~GolaN>
Administrator
Administrator
avatar

Number of posts : 571
Age : 31
Location : Germany
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Epic Manager   Sun 29 Aug 2010, 22:44

nobody got Golan? Evil or Very Mad
Back to top Go down
xae
Administrator
Administrator


Number of posts : 103
Age : 27
Registration date : 2010-05-03

PostSubject: Re: Epic Manager   Sun 29 Aug 2010, 23:36

just checked him out didnt know him.
there are 2 golans.
Back to top Go down
<DARK~GolaN>
Administrator
Administrator
avatar

Number of posts : 571
Age : 31
Location : Germany
Registration date : 2009-07-25

PostSubject: Re: Epic Manager   Mon 30 Aug 2010, 00:01

yeah i mean Omer Golan
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Epic Manager   

Back to top Go down
 
Epic Manager
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Epic Questing
» Looking for Epic Items::
» Do you own any manager/employee items?
» Create the Best Outfit using BABV PSI
» Does anyone know what the 2011 top hat of..

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
DARK CLAN Forum UT Team :: FOR MEMBERS :: FREE SAY-
Jump to: